loading...
امپراطور فوتبال گیلوان
saeid mousavi بازدید : 147 نظرات (2)

رفتـــــی ندیــــــدی بعد تو

کــــم رنگ ترین آبی شدم

بازم بــــا رویـــــــــای گلات

من گیــج بی خوابی شدم

باور نکـــــردم مــــــن هنوز

از پیـــش مــا رفتی چه زود

روی رگــــم حک میکــــــــنم

رو پیرهنـــت هفتـی که بود

رفتــــــی و روی ســــکوها

داد میـــــزنم بـــــــــازم تورو

باخــــتن هــــنوز مال مـــنه

بدجــــوری میــــبازم تـــــورو

روی زمیــــن ســـــــــبز هنوز

واسه تعـــــصب ســـــوره ای

غـــیرت با تـــو معنـــی گرفت

آبـــــــی ترین اســــطوره ای

سنگـــــینی مـــــرد بـــودنت

واســـه کلاغـــــا زهــــــر بود

انگـــار نامــــردی و حـــــــرص

با اون وجـــودت قــــــهر بـــود

رو ســـــکوهـــــای یـــــخ زده

امیـــــد فریـــــــاد منــــــــــی

شیرینتــــــم مجنــــــــــــونتم

از بســـ که فـــرهاد مـــــــــنی


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط عاشق فرهاد در تاریخ 1392/11/05 و 15:54 دقیقه ارسال شده است

آقا سعید این عکسارو میزاری نمیگی قلب من ضعیفه ؟ شکلک

این نظر توسط سارا در تاریخ 1392/08/23 و 19:30 دقیقه ارسال شده است

هنوز باور نمیشه که فرهادم از پیشمون رفته و دیگه نمتونم بازیشو ببینمشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام... قبل هر چیز از این که به وبلاگم سرزدین بی نهایت ممنونم! من یه استقلالی دو آتیشه ام... در ضمن روی رئال هم بدجور متعصبم... امید ابراهیمی و امیرحسین صادقی(عاشقشم)رو دوس دارم و گرت بیل ! ولی از تک تک لنگیا و بارسایی ها متنفرم.. دوستانی که مایلین با هم تبادل لینک کنیم لطفا لینکتونو بفرستین واسم تا تایید کنم و اون موقع بهتون خبر میدم با چه اسمی لینکم کنین... خب دیگه...کاری ندارین؟پس فعلا بای... راستی نظر یادتون نره!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین بازیکن استقلال از اول فصل تا کنون به نظر شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 111
  • کل نظرات : 95
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 175
  • بازدید ماه : 532
  • بازدید سال : 2,720
  • بازدید کلی : 62,218
  • کدهای اختصاصی